6 Şubat 2013 Çarşamba

Merhaba!
Gitmeme çook az kaldı. Heyecanlıyım. Bazı şeyler son anda da olsa ayarlandı geriye bir tek bavul toplamak kaldı. Bir an önce toplamak istiyorum ama o kadar eşyayı nasıl sığdıracağım hiç bir fikrim yok. Başlayınca gerisi gelir heralde.
Bugün erken bir staj ayarlaması sebebiyle dışarıdaydım. Çıkmışken foursquare sayesinde Pınar'la da görüşme şansımız oldu. Kadıköy'de gezerken bir telefon aksesuarları satan dükkanın önünden geçiyorduk ki kapların orjinalliği dikkatimi çekti. İçeri girdim öyle bakınıyordum ki ne göreyim, HIMYM'lı iPhone kabı! Görünce verdiğim tepkiyi hayal edemezsiniz. Görevli bayan tuhaf gözlerle baktı ve güldü. ("Hah manyak bir müşteri bulduk 100TL desek yine de verir bu kap için" demiş olabilir bence içinden) Pınar'da sakin ol falan dedi. Aşağıda göreceğiniz kap nakit 30TL. Çok mükemmel mi? Hayır ama daha iyisini bulana kadar en iyisi bu.

Bir çeşidi daha vardı (bu foto vardı aslında bunu almak istedim) ama onun ortasında saçma bir çizgi vardı. Görevli bayan istediğiniz fotoyu getirin yapalım 30TL'ye dedi. Hayırlısıyla geldiğimde güzel planlarım var. 
Sonra Bahariye'de dolanırken şu meşhur boru atkıları yada boyunluk mu deniyor artık bilemiyorum onları gördüm işte. 10 TL'ye bende sahip oldum artık. Burada çok ihtiyacım olur mu bilmiyorum ama şuan 1 derece olan Lublin'de ihtiyacım olacak. (İstanbul'a soğuk diyenler kaybolsun hemen!)

Böyle tatlı bir vişne çürüğü renginde, sevdim. Kadıköy'de çoğu yerde 10TL'ye satılıyor. Simone Simons'da da gördükten sonra bir an önce alayım diyordum. Simonecuğumun güzel fotoğrafı için tık
Anyway, burada bitireyim. Görüşmek üzere :) (Sonları bağlama konusunda iyi değilim)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder