3 Şubat 2013 Pazar

How I Met Your Mother

Blogu açtığımdan beri bir HIMYM yazısı hazırlamak istiyordum. Kısmet bugüneymiş. (8. sezona kadar gelmeyenler okumasın spoiler içeriyor)
Bu diziye duyduğum hislere ister aşk deyin ister sevgi, ben bile daha tanımlayamadım. Belli bir kalıba sokamadım. Bana hissettirdikleri duygular çok farklı. Mutlu olduğumda, mutsuz olduğumda, hastalığımda, sağlığımda, iyi günde, kötü günde bıkmadan, sıkılmadan izleyebileceğim ve sevebileceğim tek dizi.
Ted Stella ile evlenmeden önce Marshall, Star Wars'u benim yukarda tasvir ettiğim şekilde Ted'in sevdiğini belirtmişti. (4x01 - Do I Know You?)

Şimdi gelelim ben bu diziyle nasıl tanıştım? Hayır, 5 yaşımdan itibaren anlatmaya başlamayacağım dizinin etkisinde kalıp da :) Aslında ben bu diziyle çok geç tanıştım diyebilirim. 5. sezonun yayınlandığı sıralar başladım. O zaman lise son öğrencisiydim. Önceleri Cnbc-e'den bakıyordum özellikle Britney Spears'ın konuk olduğu bölümün reklamını çok yapmışlardı benimde ilgimi çekmişti. Oturdum 1. sezondan başladım izlemeye. Kalktığımda 3. sezona geçmiştim o kadar çok izliyordum. Bütün yaz HIMYM izledim ve yeni sezon için gün saydım.
İlk sezonlar çookk komik sonra giderek komedi oranının azaldığını söylebilirim ama dizinin karakterlerinin giderek olgunlaşıyor olması bu dizinin sadece gülmek için izlenmeyeceğinin bir göstergesi bence.
Sayfalarca yazsam da bende ki yerini yeterince anlatamam bu dizinin. O yüzden En'lere geçiyorum.
En sevdiğim karakter diye bir şey yok hepsini ayrı ayrı çok seviyorum.
Dizide arada görünmesini istediğim yardımcı karakterler: Ranjit, Scooter, Blitz, Barney'in babası Jerry, Punchy
Diziye geldiğinden beri hiç ısınamadığım bir an önce gitsin dediğim karakterler: Karen, Stella, Tony, Zoey, Nora, Kevin, Quinn, Nick

Farkettiyseniz çoğu Barney ve Robin'in birlikte olmasını engelleyen karakterler. Beni tanıyanların bildiği üzere dizideki favori çiftim Barney & Robin.
Lily ve Marshall komik, örnek alınası, mükemmel bir çift ama Barney ile Robin'in arasındaki kimya daha etkileyici.

1. sezondan itibaren kadın avcısı, tek gecelik ilişkilerin adamı olarak dizide yer alan Barney'in değişmesindeki en büyük etken Robin'e duyduğu aşk. Aynı şekilde evlilik karşıtı, kariyer odaklı Robin'i değiştiren de Barney.
Neyse En'lere devam ediyorum.
En sevdiğim sezon: 1. sezon ile 4. sezon arasında gidip geliyorum sürekli. Hep kararsız kalacağım bu konuda.
En çok güldüğüm sahne: 3x20 Miracles isimli bölümde Ted, Barney ve Marshall'ın tavana kalem atarken, kalemlerden birinin aşağıya düşüp masaya çarpıp Barney'in burnuna girmesi ve Barney'in dehşet içinde "Am I dead?" demesi.
En duygulandığım sahne: 6x13 Marshall'ın babasının ölüm haberini aldığı sahne.
En çok sevdiğim bölüm: 1x01 Pilot bölümü
1. sezonda en çok sevdiğim bölümler: 1x01 Pilot, 1x05 Okay Awesome, 1x11 The Limo, 1x15 Game Night

2. sezonda en çok sevdiğim bölümler: 2x03 Brunch, 2x07 Swarley, 2x09 Slap Bet 2x22 Something Blue
3. sezonda en çok sevdiğim bölümler: 3x01 Wait For It, 3x09 Slapsgiving, 3x16 Sandcastles in the Sand, 3x20 Miracles
4. sezonda en çok sevdiğim bölümler: 4x04 Intervention, 4x14 The Possimpible, 4x24 The Leap

5. sezonda en çok sevdiğim bölümler: 5x01 Definitions, 5x02 Double Date, 5x03 Robin 101, 5x07 The Rough Patch, 5x11 Last Cigarette Ever, 5x12 Girls Versus Suits, 5x15 Rabbit or Duck, 5x19 Zoo or False, 5x24 Doppelgangers

6. sezonda en çok sevdiğim bölümler: 6x04 Subway Wars, 6x10 Blitzgiving, 6x12 False Positive, 6x15 Oh Honey, 6x19 Legendaddy, 6x22 Challenge Accepted
7. sezonda en çok sevdiğim bölümler: 7x01 The Best Man, 7x10 Tick, Tick, Tick...

8. sezonda en çok sevdiğim bölümler(Şimdiye kadar): 8x01 Farhampton, 8x11&12 The Final Page Part I & Part II

Aslında yazılacak çok şey var ama şimdilik noktayı koyayım en iyisi. Yine yazmayı düşünüyorum bu konuda. Görüşmek üzere!

1 yorum: