31 Ocak 2013 Perşembe

Hoşça kalın Pastası

Bugün Erasmus koordinatörü hocam çağırdı bizi okula. MYO'dan Erasmus kazanıp da giden ilk öğrenciler biziz. 15:00 gibi gittik. Polonya'ya 3 kişi gidiyoruz. Bir kişi başka okula gidiyor, Bilal'le ben aynı okuldayız. Dış Ticaret'ten bir kız daha var ama o Almanya'ya gidecek Nisan'da. Merak edip sordum Nisan'a kadar ne yapacaksın diye. Staj yapacakmış. "Benim niye aklıma gelmedi bu, Almanya'ya giderdim bende" dedim sonra da kısmet böyleymiş deyip boşverdim.
Rana hoca o an okulda olan tüm hocaları, bizi topladı ve pasta kestiler.

Muzlu, çilekli çok hafif ve çoook güzeldi pasta. 
Bütün hocalar iyi dileklerini ilettiler, eğitimin yanı sıra hayat deneyimi açısından da bize büyük katkı sağlayacağını, bir ihtiyacımız olduğunda yanımızda olacaklarını da belirttiler. Çok mutlu oldum, hepsine buradan da çok çok teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder