20 Ocak 2013 Pazar

Blog dünyasına merhaba!

Ortaokuldan beri aktif bir internet kullanıcısıyım ama hiç blog yazarlığı yapmamıştım. En sevdiğim dizinin en sevdiğim karakteri bile her şeyini blogda yayınlarken ben nedense bu işlerden hep uzak durdum.
Derken yıllar geçti ve Erasmus'u kazanmamla beraber orada yaşayacaklarımı, gezilerimi vs. buradan yayınlayabilirim diye düşündüm. Sadece Erasmus maceralarımı yazıp bırakmayı da düşünmüyorum, bir çok konuda yazılarım olacak.
Gitmeme çok az kaldı. Hem vize işlemleri hem de finallerle uğraşıyorum. Yarın ve salı günü çok önemli sınavlarım var. Bir yandan onları düşünüyorum bir yandan da gideceğim için heyecanlıyım. Düzenini bozmaktan nefret eden biri olarak tüm düzenimi 2 bavul 1 sırt çantasına sığdırıp gideceğim. Bir arkadaşım, "Alışırsın düzenini bozmak iyidir, düzen seni sınırlar, düşüncelerini ve yapacağın şeyleri engeller. Uçağa bineceksin, motor çalışacak, hareket edeceksin tam o anda kabulleneceksin." dedi. 
Neyse, gitme günüm yaklaştıkça araştırmayı arttırdım ve benim gideceğim okula (Lublin University of Technology) giden öğrencilerin bloglarını buldum. Onlar en küçük ayrıntısına kadar gitmeden önce ve gittikten sonra yapacaklarını paylaşmıştı. Bunun bana çok yardımı dokundu. O yüzden bende aynısını yapıp, benden sonra gideceklere yardımcı olacağım. İlerleyen günlerde tüm işlemlerin yazısı gelecek.
Bugünlük yazıma burda son veriyorum. Görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder