30 Ocak 2013 Çarşamba

Vize İşlemleri

Merhabaaa.
Sonunda vize için VFS Global'e gittim. Önce nasıl gittiğimden bahsedeyim. Mecidiyeköy'den 74A'ya bindim ordan 5-6 durak sonra Harbiye durağında indim. Tam durağın orada zaten. Taksim'den de gidilebilir. Harbiyeden geçen otobüsleri görmek için tık
09:30'daydı randevum, 9'a çeyrek kala oradaydım. Sıra numarası aldım girişten. 10 dk'da sıra geldi. İşimi de 10 dk'da hallettiler. Gişe görevlisi çok tatlı bir bayandı ve Polonyalıydı sanırım. Kabul mektubumun, öğrenci belgemin ve harçsız vize yazımın fotokopisini istediler oradayken. Fotokopi yeri var zaten girişte. Hizmet bedeli olarak 69,50 TL ödedim. 1 haftaya çıkar dediler. Dün saydığım belgeler tam olunca hiç uğraştırmıyorlar. Dün saydığım belgeler için tık
Vizeyi çıkınca kendiniz de gidip alabiliyorsunuz, kargoyla da gelebiliyor. Ben tekrar oralara gitmeye üşendiğimden kargoyu seçtim.
Umarım Polonya'ya gidecek herkese bir şekilde yardımcı oluyorumdur. Çünkü ben başka bloglardan çok yardım aldım, aynı şekilde yardımcı olmayı çok istiyorum.
Görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder