28 Ocak 2013 Pazartesi

Merhabaa.
Dün okula bayağı sinirlenmişim ama bugün tüm işlerimi hallettikleri için kendilerine minnettarım. 
Açıkçası dün dediğim gibi stres içindeydim ama bugün vize için gereken her şeyi topladım geriye sadece VFS Global'e gidip götürmek kaldı. Bugün tam bir koşuşturma içinde geçti. Önce öğrenci belgemi almak için Küçükyalı'ya gittim. Ordan Kozyatağı'nda bi işim vardı oraya gittim, sonra Üsküdar'a geçip Üsküdar - Haliç hattı motoruna binip Sütlüce'deki Erasmus ofisine gittim. Sonra tekrar Küçükyalı'ya döndüm. Foursquare check-inlerime baktığımda 11'den 15:30'a kadar olan zaman dilimi içinde bütün işlerimi halletmişim. 
Sütlüce kampüsüne ilk defa ayak bastım ve bizimkiyle karşılaştırınca harika görünüyor. Bir kere içinde Kahve Dünyası var! Plazadan bozma olduğu çok belli olsa da yine de bizimkilerden kat kat iyi. 
Kısmetse 2 gün içinde vize yazımda gelecek. Şimdilik bye bye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder