31 Ocak 2013 Perşembe

Bugün ne aldım?

Gitmeme çok az kala, eksiklerimi tamamlamaya çalışıyorum. Daha alacağım şeyler var. Mesela ciddi anlamda kalın bir atkı-bere takımı almalıyım çünkü Lublin'de kar yağıyor bu ay hep. Varşova, Lublin'den daha sıcak 3-4 derece kadar.
Bugün vize için çıkmışken biraz bakınayım dedim. Arkadaşımla çıktığım için çok dolaşamadım.
Nivea'nın BB Cream'ini alacaktım ama Light tonunu Optimum'daki Watsons ve Gratis'de bulamamıştım, Cevahir'e bakayım dedim orada da yoktu! En sonunda dün denediğim Garnier'in BB Cream'ini aldım Watsons'dan. Fiyatı 19.90'dı.
Nivea'nın ciltte koyu durduğu yönünde yorumlar okumuştum hatta denedim gerçekten öyle. (Light tonun sadece tester'ı vardı) Garnier'in verdiği ışıltıyı ve nemlendirmesini başarılı buldum ama kapatıcılık konusunda zayıf.
Fondöten kullanmak istemediğimde solgun görünmememi sağlayacak, o yüzden severek kullanacağım kendisini. Çekimin amatörlüğü için kusura bakmayın, makyaj blogu değilim en nihayetinde :)

Sonra D&R'dan Lehçe Konuşma Kılavuzu aldım. Orada herkes şakır şakır İngilizce konuşmayacak, ihtiyacım olacak bu kılavuza. Hem oralara gitmişken Lehçe'yi de derdimi anlatacak kadar öğrenmek istiyorum.

İçinde işe yarayacak her konuda cümle kalıpları, o konuların geçtiği sözcüklerin anlamları mevcut. 22 TL'ye aldım. Aslında Akmar'dan bulabilirdim kopyasını ama inanır mısınız şuan yazarken aklıma geldi. Kitapta korsana karşı olduğumdan bulunca direkt aldım.

Bitireyim burada yazımı. Görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder