27 Ocak 2013 Pazar

Hellooo! (Ranjit gibi dediğimi varsayın)
Okuluma sinir oluyorum. Harçsız vize yazımı hala hazırlamadılar gitmeme neredeyse 15 gün var ve ben hala vize alamadım!
Öğrenci belgesi istedim 18 Ocak Cuma günü Üsküdar kampüsünden Küçükyalı'ya yollayın diye kocaman yazdım istek formuna ama geçtiğimiz Perşembe öğrendim ki belge hala Üsküdar'daymış. Resmen ben vize almayayım diye uğraşıyorlar ciddi anlamda stres oldum ve buna hiç hakları yok.
Vizeyi de aldım mı rahat bir nefes alacağım, yavaştan kafamda bavul hazırlıyorum. Gerçeği de 3-4 gün sürecek sanırım çünkü çok şey var benimle gelmesi gereken.
Heyecanlıyım, bir yandan da hüzün var tabi. Tüm sevdiğim insanları ardımda bırakıp gidiyorum. Kimisi "abartıyorsun" diyebilir ama ben böyle bir deneyimi ilk defa yaşayacağım. Dün ismini vermek istemediğim yakın bir arkadaşımla konuşuyordum. Benim duygusal bir insan olduğumu ve şuan birine duygusal bir şekilde bağlı olsaydım gitmekten vazgeçeceğimi ima etti. Dışarıdan aşk için her şeyi yapabilecek bir insana mı benziyorum anlamadım ama aşk için böyle bir fırsatı silip atamazdım doğrusu. Bir ara bu konudaki düşüncelerimi de uzun uzun yazacağım.
Her neyse, gitmeden görüşmem gereken çok insan var. Liseden yakın arkadaşlarım, orta yakınlıkta arkadaşlarım, hazırlıktan arkadaşım, dershaneden arkadaşım, hazırlıktan bir arkadaş daha, üniversiteden arkadaşlarım. Hepsini sığdırabilecek miyim bakalım. Ayrıca gitmeden iskender yemek, İstiklal'e ve cadde'ye de gitmek istiyorum.
Sıkıcı bir pazar akşamında size seslendim, ileride alışveriş postları ve vize işlemlerinde neler yaptığımın (okul izin verirse tabi!) yazıları gelecek. Beklemede kalın, görüşmek üzere!

P.S: Yazıyı yazarken bana eşlik eden şarkı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder